Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2007 17:18 - Аз ли съм в дупка или вече хората не правят секс?
Автор: ultra Категория: Лични дневници   
Прочетен: 813 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 16.11.2007 21:09


Това оригинално умотворение е продиктувано от няколко-месечните ми наблюдения върху собствената ми сексуална суша. Не всички методи и способи за използвани, но както мога да кажа – каквото можах направих. Но факта за мен е един МЪЖЕТЕ СА ТОТАЛНО ЕМАНЦИПИРАНИ. Всеки да разбира кой както иска.   Какво направих аз: Регистрирах се в сайт за запознанства, увеличих броя на излизанията вечер, движа  се единствено в компанията на секси девойки за привличане на голяма група от индивиди, облекло, което е подходящо за лов, придобиване на всякакви евтини женски номера – тъпоумност в погледа, руси кичури, дълъг маникюр, тен, заинтересованост към мъжкото его. НО не би.   Какви бяха обектите откликнали на неумишленото ми изследване. (За бога аз все пак искам да намеря сродна душа)  
  1. Прекрасният млад мъж беше по-млад от мен. Очарователен. Моята зодия, която е огнена. Комуникацията с него беше мно-о-ого затруднена. Разговорът хич не вървеше, много интересни неща е трябвало да измисля, за да го накарам да си тръгне с мен и да остане. Последният път, когато изкарах торбата с номерата беше удивителна, цяла вечер изпълнена с танци, алкохол, мъжки и женски парфюм смесени с цигарен дим, музика, МУЗИКА. Какво става на края – качвайки се в колата, слизам на моята улица и неговото едниствено:

     -       Чао, беше страхотна вечер...

Отеква в ушите ми. Забележка: Според собствените ми разбирания една такава вечер трябва да завърши с прекрасна обща сутрин. Нищо ангажиращо – абсолютно пречистващо душата взаимно удоволствие.  
  1. Прекрасният млад мъж беше колкото мен. Обвързан. За студентската си любов. На въпроса ми какво правиш с мен, отговора му в едно такси след мноого силно аклохолно парти беше: „Така ми е омръзнало всичко” Като че ли аз съм нещо по-различно от това, което има. Жена съм, е*аси. Та той имаше голямо желание, но за съжаление повечето опити бяха все неуспешни. Кратки. Свършиха.
 
  1. Прекрасният млад мъж беше по-голям от мен. Мечтата ми. Съвършеният. The perfect male bitch. Класика. Този, който ме гушка цяла нощ и цяла сутрин. Затваря прозореца, завива ме, прегръща ме дори насън. Благодаря на жената, която го е научила на това. О, да, тези навици са създадени от жена, с която е живял. Това ми подсказва женското ми мислене. Иначе не знам къде е истината. Но... След това аз трябва да изчезна от живота му защото в графата срещу моето име (ако изобщо има квадратче за мен) има X. Така,че въпреки прекрасния кратък миг, сексът не продължи. Спря. Завинаги.
 
  1. Прекрасният млад мъж беше по-голям от мен. Според собствените си твърдения от него трябваше да се очаква моят тазгодишен сексуален ренесанс. Но неее. Какво пита той: Какво очакваш от мен? Аз не искам да правя секс, аз искам добра весела компания за пиене... (Ами сега...)Защо, драги, очакваш една жена да прави това? Отога се остарява на 30, че забрави за секса? Какъв по дяволите е този голям богат опит, че вече и мисълта за добро прекарване в леглото не ти харесва.

Обобщение на избраните моменти:
Аз не искам да се обвързвам заради идеята, ако намеря човека и той мен ще му се посветя, дотогава искам само не ангажиращ секс.
За цяла една година съм правила секс колкото пръстите на едната си ръка.
И всички мъже, с които бях по различен начин казват: Аз не искам да правя секс с теб.
Като уравнение, в което аз съм грешката. Но не ми се вярва да е така. 
И не е...



Тагове:   дупка,


Гласувай:
0



Предишен постинг

1. demoniceye - Не може да бъде. :)))
16.11.2007 17:26
Ти си антипода на всичко, което се изписа до тук в блога по въпроса искат ли жените неангажиращ секс или не. :))) 99% от мъжете в сайтовете си търсят точно това, потърси по-добре. И в двата аспекта. :)))
Поздрав. :)))
цитирай
2. анонимен - Сигурно си много стара и грозна
16.11.2007 20:37
и се опитваш да изкараш мъжете виновни за това...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ultra
Категория: Лични дневници
Прочетен: 14938
Постинги: 5
Коментари: 5
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930